مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 خرداد 1400 ساعت 23:502021-05-28سياسي

ابهامات رد صلاحیت علی لاریجانی چه بود؟


حسین جعفرزاده از نزدیکان صادق آملی لاریجانی با روایتی از جلسه عدم احراز صلاحیت علی لاریجانی توسط شورای نگهبان، جزییات جدیدی از ماجرا را تشریح کرده و درعین حال بر ابهامات افزوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ روزنامه شرق نوشت: در حالی که شایعات، اقامت یا سکونت دختر علی لاریجانی در خارج از کشور را به عنوان علت عدم احراز صلاحیت او مطرح می کنند اما حسین جعفرزاده از نزدیکان آیت الله آملی لاریجانی با روایتی از جلسه عدم احراز صلاحیت لاریجانی، جزییات جدیدی از ماجرا را تشریح کرده و درعین حال بر ابهامات افزوده است.

آن هم درحالی که خود علی لاریجانی گفته که علت عدم احراز صلاحیتش به او اعلام نشده است.

سیامک ره پیک هم به تازگی در یک برنامه تلویزیونی گفته بود که صرف اینکه داوطلبی بستگان درجه یک او در خارج از کشور اقامت داشته باشند، نمی تواند دلیل عدم احراز باشد.

حسین مطهری درباره حضور دختر علی لاریجانی در آمریکا هم در توییتی نوشته بود: دخترعمه بنده خانم دکتر فاطمه لاریجانی فارغ التحصیل پزشکی دانشگاه تهران برای دوره تخصص همراه با همسرش به آمریکا رفته و نه تابعیت دارد نه اقامت.

برای یک انتخابات، دین و شرافت خودمون رو نفروشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمثلث آنلاین؛ جعفرزاده گفته است: در جلسه بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، عضو حقوق دان شورای ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابهامات رد صلاحیت علی لاریجانی چه بود؟

ابهامات رد صلاحیت علی لاریجانی چه بود؟