مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 03:402021-05-29اقتصادي

سرمایه گذاران پای میز طرح انتقال آب دریای عمان به یزد آمدند


برداشت و نمک زدایی از منابع آب دریای عمان به میزان 250 میلیون متر مکعب(معادل حدود 750 میلیون مترمکعب در سال آب دریا) جهت تامین کمبود نیاز آبی بخش های صنعت و گلخانه استان یزد تا افق 1450 در نشست سرمایه گذاران متقاضی سرمایه گذاری در این طرح مورد بررسی قرار گرفت.

- ایسنا/یزد برداشت و نمک زدایی از منابع آب دریای عمان به میزان 250 میلیون متر مکعب(معادل حدود 750 میلیون مترمکعب در سال آب دریا) جهت تامین کمبود نیاز آبی بخش های صنعت و گلخانه استان یزد تا افق 1450 در نشست سرمایه گذاران متقاضی سرمایه گذاری در این طرح مورد بررسی قرار گرفت.

محمدعلی طالبی استاندار یزد در نشست سرمایه گذاران متقاضی سرمایه گذاری طرح شیرین سازی و انتقال آب از دریای عمان به یزد که با حضور نمایندگان هشت شرکت، گروه و موسسه متقاضی سرمایه گذاری در سالن جلسات خلیج فارس شرکت مدیریت منابع آب ایران برگزار شد، با اعلام حمایت از سرمایه گذاران در بخش انتقال آب بر مذاکره با وزارت نیرو جهت اصلاح شیوه قیمت گذاری آب انتقالی و متناسب با شرایط هزینه های سرمایه گذاری تاکید کرد.

وی در ادامه با اشاره به حضور نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در این جلسه، حضور این نماینده را دلیل اهمیت و ارزش بالای موضوع انتقال آب از دریای عمان به یزد عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاران پای میز طرح انتقال آب دریای عمان به یزد آمدند

سرمایه گذاران پای میز طرح انتقال آب دریای عمان به یزد آمدند