مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 05:402021-05-29اجتماعي

دمای هرمزگان به بالای 40 درجه سانتیگراد می رسد


کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: از لحاظ دمایی امروز گرمای هوا یک تا 2 درجه ای افزایش می یابد و دمای هوا به تدریج در همه شهرهای استان به بالای 40 درجه سانتیگراد می رسد.

- ایسنا/هرمزگان کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: از لحاظ دمایی امروز گرمای هوا یک تا 2 درجه ای افزایش می یابد و دمای هوا به تدریج در همه شهرهای استان به بالای 40 درجه سانتیگراد می رسد.

مرضیه سی سی پور در گفت و گو با ایسنا، افزود: از امروز دوباره هوای هرمزگان رو به گرمی می رود و دریا نیز در برخی مناطق مواج می شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان عنوان کرد: از لحاظ دمایی امروز گرمای هوا یک تا 2 درجه ای افزایش می یابد و دمای هوا به تدریج در همه شهرهای استان به بالای 40 درجه می رسد.

سی سی پور اضافه کرد: امروز هم در مناطق دریایی هرمزگان وزش باد نسبتاً شدید شمال غربی و در ساحل افزایش سرعت باد و احتمال گرد و خاک پیش بینی می شود.

وی با اشاره به اینکه سرعت وزش باد در مناطق دریایی40 کیلومتر در ساعت می رسد، خاطرنشان کرد: دریا از ساعات ظهر تا شب نسبتا ًمواج است و در این مدت احتمال اختلال در رفت و آمدهای دریایی نیز پیش بینی می شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان با توصیه به صاحبان شناورها اظهار کرد: با توجه به وزش باد نسبتاً شدید و مواج بودن دریا از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمای هرمزگان به بالای 40 درجه سانتیگراد می رسد

دمای هرمزگان به بالای 40 درجه سانتیگراد می رسد