مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 05:452021-05-29اقتصادي

حمایت از حضور سرمایه گذاران در فیروز آباد


فرماندار فیروزآباد خواستار استقبال و حمایت دستگاه های متولی برای توسعه زیرساخت های گردشگری این شهرستان از سرمایه گذاران بخش خصوصی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگارمهر، حسین آرگیو صبح شنبه در نشست جذب سرمایه گذار گردشگری در فیروزآباد گفت: باید بسترهای سرمایه گذاری بخش خصوصی فراهم باشد تا سرمایه گذاران در بخش های مختلف سرمایه گذاری کنند.

وی افزود: مبنا و محور توسعه فیروزآباد در حوزه گردشگری، طبیعت زیبا و مجموعه جهانی باستانی ساسانیان و صنایع دستی است و هرچند در این بخش ها گام هایی برداشته شده اما این اقدامات با توجه به ظرفیت بالا و بی نظیر، ناکافی است.

وی اظهار کرد: مسئولان دستگاه های اجرایی در هر سطح و حوزه موظف به همکاری و رفع موانع و مشکلات پیش روی سرمایه گذاران هستند تا نتیجه مورد نظر حاصل شود.

آرگیو گفت: گردشگری از پررونق ترین صنایع جهان است و بسیاری از کشورها به تأثیر اساسی این صنعت در ایجاد اشتغال پایدار و توسعه اقتصادی پی برده اند و در این راستا تلاش و فعالیت می کنند.

فرماندار فیروزآباد افزود: این شهرستان با جاذبه های گردشگری از جمله آتشکده، قلعه دختر، مجموعه شهر گور، دالان بهشت، چهل چشمه، تنگ هایقر، سد تنگاب، میمند شهر گل و گلاب و … از جمله شهرستان های گردشگر پذیر ایران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از حضور سرمایه گذاران در فیروز آباد

حمایت از حضور سرمایه گذاران در فیروز آباد