مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 05:552021-05-29سياسي

کتاب آب در آینه دانش منتشر شد


کتاب آب در آینه دانش راهی برای دست یابی به تجربه های مدیریت دانش در صنعت آب و فاضلاب کشور به کوشش شرکت آبفای استان قم به چاپ رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، کتاب آب در آینه دانش به کوشش علی جان صادق پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم، عبدالهادی مطهری دبیر کمیته تحقیقات این شرکت و جمعی از نویسندگان و پژوهشگران حوزه آب و فاضلاب منتشر شده است.

از این کتاب به عنوان پژوهش نامه شرکت آب و فاضلاب استان قم یاد می شود که شامل مجموعه آثار علمی است که از سال های 1389 تاکنون به رشته تحریر در آمده و اغلب مقالاتی است که در کنفرانس های مختلف مورد پذیریش قرار گرفته است.

این مجموعه آثار در راستای مدیریت دانش، مستندسازی شده و به چهار فصل اصلی تقسیم بندی شده است؛ در فصل اول 6 مقاله عمدتاً علمی – پژوهشی مدیریت دانش، در فصل دوم معرفی کوتاه سه کتاب چاپ شده در این حوزه، در فصل سوم 15 مقاله از حوزه صنعت آب و فاضلاب و در فصل چهارم 14 مقاله حوزه مدیریتی و اجتماعی ارائه شده است.

به گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم که در ابتدای این کتاب آمده است: آب در آینه دانش در راستای مدیریت دانش به مستندسازی مجموعه مقالات منتخب و پذیرفته شده در کنفرانس ها و نشریات مختلف پرداخته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب آب در آینه دانش منتشر شد

کتاب آب در آینه دانش منتشر شد