مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 06:252021-05-29اقتصادي

حفظ و حراست از منابع آبی موجود، اولویت آب منطقه ای فارس


مدیر حفاظت و بهره برداری منابع آب شرکت آب منطقه ای فارس گفت: با توجه به کاهش میزان بارندگی در سال آبی جاری، اولویت شرکت آب منطقه ای فارس، حفظ و حراست از منابع آبی موجود به منظور تامین پایدار آب شرب، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، علی اکبر بازیار در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از آنجا که آب بخش های شرب، صنعت و .

مردم شهرستان های شیراز، مرودشت، زرقان و خرامه از سد درودزن تامین می شود، لذا حفاظت کمی و کیفی آب دریاچه این سد برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است.

  وی افزود: هرگونه تصرف در حریم و بستر دریاچه سد درودزن باعث تهدید منابع آب شرب از لحاظ کمی و کیفی می شود؛ لذا شرکت آب منطقه ای فارس به منظور حفاظت کمی و کیفی منابع آب استراتژیک و تأمین کننده شرب و بهداشت موجود در دریاچه سد درودزن، با افراد قانون گریز برابر مقررات و از طریق مراجع قضایی برخورد می کند.

بازیار خاطرنشان کرد: در اواخر سال 1399 حدود 300 حلقه چاه غیر مجاز واقع در اراضی محدوده بستر و حریم دریاچه سد درودزن را پر و مسلوب المنفعه و اراضی مذکور را رفع تصرف کرده ایم.

مدیر حفاظت و بهره برداری آب منابع آب شرکت منطقه ای فارس افزود: در حال حاضر نیز با توجه به اهمیت موضوع، با تقویت اکیپ های گشت و بازرسی در منطقه اقدامات کنترلی جهت جلوگیری از تصرف مجدد اراضی سازمانی و ملی واقع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ و حراست از منابع آبی موجود، اولویت آب منطقه ای فارس

حفظ و حراست از منابع آبی موجود، اولویت آب منطقه ای فارس