مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 08:202021-05-29اقتصادي

«تارا» خودروی مشتری پسند/ مجلس پشتیبان تولید داخل است


نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی، گفت: کمیسیون صنایع و معادن مجلس در کنار انتظاراتی که از خودروسازان دارد، از شرایط تامین نهاده های تولید از جمله ورق های فلزی، فولاد، آلومینیوم و مس به قیمت های روز و جهانی توسط قطعه سازان و خودروسازان و عدم قیمت گذاری دستوری در زنجیره تامین خودرو نیز مطلع است؛ به همین جهت قرار است در جلساتی که برگزار خواهد شد، به این موضوعات و نحوه قیمت گذاری خودرو، رسیدگی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرآنلاین؛ یوسف داودی، با بیان این که هرگونه تغییر افزایش قیمت خودرو باید در گرو افزایش قابل قبول سطح ایمنی راننده و سرنشینان و آپشن های محصولات تولیدی خودروسازان باشد، افزود: تنها در این صورت است که می توان این افزایش قیمت را توجیه کرد.

بر اساس گزارش های دریافتی از خودروسازان، در محصولات جدید ایران خودرو شاهد کاهش مصرف سوخت، افزایش ایمنی و به روزآوری محصولات به ویژه خودروهای جدید هستیم.

وی عنوان کرد: در آخرین جلسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی که با حضور نمایندگان وزارت صمت، شورای رقابت و ایران خودرو برگزار شد، مقرر شد تا خودروسازان قیمت تمام شده محصولات خود را بر اساس ریز قطعات خودرو و هزینه های دستمزد، انرژی، نیروی انسانی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تارا» خودروی مشتری پسند/ مجلس پشتیبان تولید داخل است

«تارا» خودروی مشتری پسند/ مجلس پشتیبان تولید داخل است