مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 09:102021-05-29سياسي

آمادگی صدا و سیمای مازندران برای انعکاس دیدگاه های شهروندان در خصوص انتخابات


رسانه استانی در راستای سیاست گذاری رسانه ملی جهت انعکاس دیدگاه های شورانگیز انتخاباتی شهروندان مازندران آمادگی کامل دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فاری از ساری، هادی ابراهیمی مدیرکل صدا و سیمای مازندران طی گفت وگویی اظهار کرد: بر اساس رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری همه دلسوزان جامعه باید نسبت به خنثی کردن جو تبلیغاتی رسانه های غول پیکر ماهواره ای، شبکه های اجتماعی و فضای مجازی، وارد گود شده و مانع از تحقق آرزوهای شوم بدخواهان ایران اسلامی و مردم انقلابی ایران شوند.

وی در پاسخ به چرایی و اهداف این تبلیغات مسموم گفت: استراتژی دشمنان ما همواره بر مدار تحریم انتخابات و کاهش حضور مردم و عدم شکل گیری حضور حداکثری و یا همان حماسه حضور بوده است، چون از نگاه دشمنان، انقلاب اسلامی و جهانی، به انزوا کشاندن نظام است تا مقدمه ای برای سلسه عملیات های تخریبی و تحریمی آینده باشد.

ابراهیمی در خصوص چگونگی تحقق حضور حداکثری مردم در انتخابات 28 خرداد ماه، گفت: عدم اعتماد به دشمنان و انتخابات را از آن خود دانستن، رمز شکل گیری حماسه حضور است و رسانه استانی، بزرگترین رسالتش همین است که انعکاس صدای مردم باشد و از این رو به تمامی معاونت ها اعم از صدا، سیما، خبر و معاونت مجازی تأکید کردیم که رویکرد اولشان، مردم و دلسوزان جامعه باشد و سمت گیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی صدا و سیمای مازندران برای انعکاس دیدگاه های شهروندان در خصوص انتخابات

آمادگی صدا و سیمای مازندران برای انعکاس دیدگاه های شهروندان در خصوص انتخابات