مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 10:202021-05-29سياسي

حمایت از 125 محصول در حوزه فناوری های همگرا


رییس مرکز فناوری های همگرا از حمایت 125 طرح و پروژه در حوزه فناوری های همگرا (نانو، بایو، علوم شناختی و فناوری اطلاعات) خبر داد.

- رییس مرکز فناوری های همگرا از حمایت 125 طرح و پروژه در حوزه فناوری های همگرا (نانو، بایو، علوم شناختی و فناوری اطلاعات) خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دکتر علی محمد سلطانی امروز در مراسم رونمایی از محصولات حوزه فناوری های همگرا که در محل معاونت علمی و فناوری برگزار شد، گفت: این مرکز از سال 1395 با هدف توسعه محصولات در چهار حوزه فناوری نانو، بایو، علوم شناختی و فناوری اطلاعات آغاز به کار کرده است.

وی با بیان اینکه طی این چند سال 125 طرح مورد حمایت قرار گرفته است، گفت: از دل این طرح ها، 63 استارت آپ بیرون آمده که اکنون مشغول فعالیت در زمینه تولید محصولات و ارائه خدمات هستند.

رییس مرکز فناوری های همگرا با بیان اینکه امروز از حدود 25 طرح در این حوزه ها رونمایی شد، افزود: این طرح ها حاصل تلاش و حمایت مرکز فناوری های همگرا که در ستاد توسعه فناوری نانو مستقر است، حمایت شده اند.

سلطانی با اشاره به حمایت های این مرکز از فناوری های NDIC گفت: در این مرکز حمایت ها به صورت گرنت هوشمند، وام هوشمند و دوره پیش شتابدهی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از 125 محصول در حوزه فناوری های همگرا

حمایت از 125 محصول در حوزه فناوری های همگرا