مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 10:552021-05-29اقتصادي

هزینه 10 میلیاردی آبرسانی سیار به عشایر فارس


به گفته مدیرکل امور عشایر استان فارس، سالانه بیش از 103 میلیارد ریال برای اجرای پروژه های آبرسانی سیار به عشایر فارس هزینه می شود.

- ایسنا/فارس به گفته مدیرکل امور عشایر استان فارس، سالانه بیش از 103 میلیارد ریال برای اجرای پروژه های آبرسانی سیار به عشایر فارس هزینه می شود.

روح الله بهرامی، شنبه هشتم خرداد به خبرنگاران گفت: آبرسانی سیار به عشایر را اقدامی مدیریتی در پدافند غیرعامل توصیف و خاطرنشان کرد که این اقدام مدیریتی شامل 5 مرحله ی تامین، سالم سازی، حمل، توزیع و مصرف آب است.

بهرامی افزود: بر اساس برآوردهای اداره مطالعات اداره کل امور عشایر، هزینه های آبرسانی شامل حقوق رانندگان، هزینه بهره برداری و نگهداری 46 دستگاه تانکر و غیره است.

مدیرکل امور عشایر فارس خاطرنشان کرد: از آن جایی که آب یک نهاده مهم در تولید، سلامت و رفاه محسوب می شود، تامین و تخصیص 100 درصدی اعتبارات پروژه آبرسانی سیار ضروری است.

او با یادآوری اینکه زندگی عشایر مستقیما تابع نزولات جوی است، گفت: خشکسالی و کم آبی اثرات جبران ناپذیری از قبیل کاهش شدید آب شرب مورد نیاز انسان و دام، از بین رفتن منابع تامین آب زراعت و باغداری، مختل کردن پروژه های عمرانی آبی و خاکی در مناطق عشایری، افزایش بیماری ها و نامساعد شدن شرایط بهداشتی، کاهش شدید علوفه مرتعی و گرانی ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه 10 میلیاردی آبرسانی سیار به عشایر فارس

هزینه 10 میلیاردی آبرسانی سیار به عشایر فارس