مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 10:552021-05-29سياسي

جشنواره منطقه ای طنز و استعدادیابی زنجفیل برگزار می شود


رییس حوزه هنری استان آذربایجان شرقی از برگزاری جشنواره منطقه ای طنز و استعدادیابی «زنجفیل» در تبریز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، سیدمحمدحسین بلاغی امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: جشنواره منطقه ای  طنز و استعدادیابی زنجفیل در سه بخش استندآپ کمدی، نثر و شعر با هدف نقد طنازانه در موضوعات بایدها و نبایدهای فضای مجازی، را درک کنیم، حمایت کنیم یا رد کنیم؟ پاسخ دهند.

وی گفت: در موضوع کرونا و فاصله گذاری اجتماعی به سوالاتی چون فاصله گذاری برای دیگران است یا برای ما، ماسک نزن، خودت را تا چه میزان باعث گرانی در شرایط کنونی می دانی و مقصر اصلی در شیوع بیماری کرونا کیست؟ پاسخ دهند و در موضوع تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها نیز به سوالاتی مثل آیا تا به حال تقلب یا  کلاهبرداری و کم کاری در کارت انجام دادی، اگر قرار باشد به مدت یک هفته جایت را با یکی از مقامات عالی رتبه عوض کنی چه کارهای برای رونق تولید می کنی، یکی از رفتارهای مردم در حمایت از تولید داخلی که باید تغییر کند چیست، احتکار چه بر سرم مردم می آورد و انصاف در  کسب و کار ایرانیان چه مقدار وجود دارد؟ پاسخ دهند.

رییس حوزه هنری استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: علاقمندان به موضوع هنجارها و ناهنجاری های اجتماعی نیز بایستی به سوالاتی چون اگر به مدت یک ماه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره منطقه ای طنز و استعدادیابی زنجفیل برگزار می شود

جشنواره منطقه ای طنز و استعدادیابی زنجفیل برگزار می شود