مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 11:552021-05-29ورزشي

مشکات الزهرا صفی قهرمان تور جهانی تنیس شد


مشکات الزهرا صفی، تنیسور البرزی موفق شد با شکست رقیبان خود در بخش انفرادی و گروهی برای دومین بار عنوان قهرمانی تور تنیس جهانی را از آن خود کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، تور جهانی تنیس زیر 18 سال ارومیه با حضور 85 تنیسور پسر و 35 شرکت کننده دختر از کشورهای ایران، جمهوری چک، ترکیه، پرتغال، اوکراین، آلمان، لبنان و بلژیک، در رقابت های انفرادی و 2 نفره طی یک هفته برگزار شد.

در پایان این رقابت ها تنیسور دختر البرزی با نمایش فوق العاده و خیره کننده توانست در هر دو بخش انفرادی و 2 نفره به فینال برسد و قهرمانی این رقابت ها از آن خود کند.

دیدار نهایی بخش انفرادی این دوره از رقابت ها بین پولات از ترکیه و مشکات الزهرا صفی از ایران برگزار و تنیسور البرزی موفق شد به راحتی و با نتیجه (0-6 و 1-6) مقابل حریف خو د به پیروزی برسد و برای دومین بار در سال 2021 عنوان قهرمانی را به نام خود ثبت کند.

در فینال بخش دو نفره دختران، زوج مشکات الزهرا صفی و درسا چراغی با نتیجه (6_2 و 6_2) در مجموع 2 بر صفر، ماندگار فرامرزی و رومینا زینالی شکست دادند و جایگاه نخست از آن خود کردند.

مشکات الزهرا صفی، دختر تنیسور البرزی، در پایان ضمن ابراز رضایت و خوشحالی از قهرمانی خود، در گفت وگو با خبرنگار فارس از کرج، گفت: مسابقات در سطح خوبی قرار داشت علی الرغم که ارومیه بعد از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکات الزهرا صفی قهرمان تور جهانی تنیس شد

مشکات الزهرا صفی قهرمان تور جهانی تنیس شد