مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 12:002021-05-29سياسي

باید واقعیت ها را شفاف و بی پرده به مردم اعلام کنیم


نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس گفت: شایسته نیست که در استانی با ظرفیت تولید 70 هزار تن مرغ، مردم برای تهیه مرغ در صف بایستند، - ما باید واقعیت ها را شفاف به مردم اعلام کنیم.

ننگ است که مردم استانی با ظرفیت تولید 70 هزار تن مرغرای تهیه مرغ در صف بایستند بنابراین نارضایتی مردم بحق است و ما باید واقعیت ها را شفاف و بی پرده به مردم اعلام کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر منویات خود به ویژه صحبت های اخیر خود بر حضور مردم در انتخابات 1400 و اقدامات دشمن برای دلسرد کردن مردم برای حضور در انتخابات پیش رو اشاره کردند.

وی ادامه داد: در کنار اقدامات استکبار جهانی در خارج از کشور عوامل استکبار جهانی در داخل کشور همچون لیبرال ها، غربگرایان و مهمتر از همه روشنفکرنمایانی که همیشه خود را در نسبت با غرب تعریف می کنند و با مبانی فکری و اعتقادی نظام جمهوری اسلامی ایران و ملت همیشه سر ناسازگاری دارند، امروز دست به دست هم دادند تا مردم را از آینده ای که شایسته ملت ایران است دور کنند و آینده روشنی را که به بهای خون های پاک شهدا در انتظار کشور است را خدشه دار کنند.

جریان انقلابی مقتدرانه در روزهای آتی در صحنه حضور خواهد یافت نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همه مردم باید دست به دست هم دهند تا کار بزرگی انجام شود و قطعاً توا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید واقعیت ها را شفاف و بی پرده به مردم اعلام کنیم

باید واقعیت ها را شفاف و بی پرده به مردم اعلام کنیم