مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 13:102021-05-29فرهنگي

همکاری آهنگساز ایرانی با یک کمپانی معروف آلمانی


علی رهبری موزیسین ایرانی به پیشنهاد یک کمپانی آلمانی یکی از آثار گوته را برای صدای چند خواننده، گروه کر و ارکستر سمفونیک می سازد.

- ، علی رهبری (آهنگساز و رهبر ارکستر ایرانی) که طی سال های اخیر فعالیت های متعددی را با کمپانی ها و موسسات بین المللی مختلفی دارد دارد، به پیشنهاد کمپانی انتشارات موسیقی آلمانی ناکسوس دیوان شرق و غرب ولفگانگ گوته شاعر، فیلسوف، و اندیشمند آلمانی را برای صدای چند خواننده بین المللی، گروه کر و ارکستر سمفونیک می سازد.

علی رهبری پس از به پایان رساندن آثاری چون، چنین گفت زرتشت (حدود 60 دقیقه)، اُپرای غمنامه پارسی نوشته ایشی لوس (حدود 78 دقیقه) و بلبل های پارسی روی شعر سعدی شیرازی برای خوانندگان سنتی ایرانی (حدود 22 دقیقه) قرار است به پیشنهاد کمپانی انتشارات موسیقی آلمانی ناکسوس، دیوان شرق و غرب ولفگانگ گوته شاعر، فیلسوف، و دانشمند آلمانی را که تماما با الهام از غزلیات حافظ خلق کرده، برای صدای چند خواننده بین المللی، گروه کر و ارکستر سمفونیک بسازد.

کتاب شعر گوته دیوان غربی-شرقی یا دیوان باختری-خاوری اثری است که در سال 1819 منتشر شده و گفتارهای گوناگون آن الهام گرفته از حافظ و فرهنگ ایرانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری آهنگساز ایرانی با یک کمپانی معروف آلمانی

همکاری آهنگساز ایرانی با یک کمپانی معروف آلمانی