مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 18:252021-05-29سياسي

کنترل تورم و نقدینگی در رأس برنامه های آیت الله رییسی قرار دارد


دبیر شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رییسی در استان زنجان گفت: کنترل تورم و نقدینگی در رأس برنامه های آیت الله رییسی قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن افشارچی شامگاه شنبه در نشست خبری که به میزبانی سالن شهید شهریاری جهاددانشگاهی زنجان برگزار شد، با بیان اینکه در طول چهار دهه گذشته شاهد فشارهای اقتصادی سختی بودیم که بدون شک بیشترین فشار را نیز مردم طبقات مختلف متحمل شدند، گفت: یکی از دلایل ناکارآمدی دولت ها در عرصه اقتصادی، ناتوانی دولت ها در اداره کشور بدون اتکا به منابع درآمدی از نفت بود.

وی افزود: امروز وقت آن فرا رسیده که نگاه مان به مقوله مدیریت کشور، نگاهی متفاوت از آنچه که تا به امروز اعمال شده، داشته باشیم، در غیر این صورت باید همان برنامه ناکارآمدی را داشته باشیم که دولت های قبلی برای اداره امور در پیش گرفته بودند.

دبیر شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رییسی در استان زنجان با بیان اینکه کنترل تورم و نقدینگی در رأس برنامه های آیت الله رییسی قرار دارد، ادامه داد: بعد از چهار دهه باید به این نتیجه رسید که متکی بودن به درآمدهای نفتی نمی تواند پشتوانه خوبی برای اقتصاد کشور باشد.

افشارچی با بیان اینکه معتقدیم باید کشور را از درون قوی کرده و با تعامل با سایر کشورها تکیه خود را به داخل داشته باشیم و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنترل تورم و نقدینگی در رأس برنامه های آیت الله رییسی قرار دارد

کنترل تورم و نقدینگی در رأس برنامه های آیت الله رییسی قرار دارد