مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 02:502021-05-29اقتصادي

تدوین 625 شناسنامه ایمنی برای واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: برای 625 واحد تولیدی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی سیستان و بلوچستان شناسنامه ایمنی تدوین شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: برای 625 واحد تولیدی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی سیستان و بلوچستان شناسنامه ایمنی تدوین شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا علیرضا راشکی اظهارکرد: تدوین شناسنامه های ایمنی بر اساس دستور سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران از سال 95 در دستور کار این شرکت قرار گرفت و سالانه برای تعدادی از آنها بر اساس تکالیف مجمع شناسنامه ایمنی تدوین و طراحی شده است.

وی افزود: تدوین شناسنامه ایمنی را یک شرکت مشاوره ایمنی و سلامت که هم اکنون در مرکز خدمات کسب و کار شهرک صنعتی زاهدان مستقر است ، زیر نظر مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت شهرکهای صنعتی استان انجام می شود.

رییس هیئت مدیره شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان یادآور شد: در این فرآیند ابتدا واحدهای تولیدی ممیزی می شوند و سپس برای آنها شناسنامه ایمنی صادر می شود.

راشکی تاکید کرد: تاکنون 349 واحد تولیدی شهرک صنعتی زاهدان میرجاوه ، 140 واحد تولیدی شهرک صنعتی کارگاهی زاهدان ، 105 واحد تولیدی شهرک کامبوزیا زاهدان، 34 واحد تولیدی شهرک صنعتی کنارک، 15 واحد تولیدی ناحیه صنعتی س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین 625 شناسنامه ایمنی برای واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان

تدوین 625 شناسنامه ایمنی برای واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان