مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 03:002021-05-29اجتماعي

تلاش های علمی دانشگاه سلمان کازرون برای احیای بختگان


طی جلسه ای با حضور مسئولان، استفاده از ظرفیت های علمی دانشگاه سلمان فارسی کازرون برای تقویت طرح احیای تالاب پریشان، بررسی و امکان سنجی شد.

- ایسنا/فارس طی جلسه ای با حضور مسئولان، استفاده از ظرفیت های علمی دانشگاه سلمان فارسی کازرون برای تقویت طرح احیای تالاب پریشان، بررسی و امکان سنجی شد.

طی جلسه ای با حضور دکتر غریب فاضل نیا، رییس دانشگاه سلمان فارسی کازرون، علی مظفری، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کازرون، حمید ظهرابی، مدیرکل محیط زیست استان فارس و جمال خداپرست، رییس اداره محیط زیست شهرستان کازرون، به همراه جمعی از معاونان و کارشناس های این نهادها پیرامون بررسی و امکان سنجی استفاده از ظرفیت های علمی دانشگاه سلمان فارسی کازرون برای تقویت طرح احیا تالاب پریشان و همچنین کمک به توسعه مطالعات و پژوهش های مرتبط با عرصه های مختلف محیط زیست شهرستان کازرون، در سالن کنفرانس اداره کل محیط زیست استان فارس برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دانشگاه سلمان فارس، حمید ظهرابی، مدیرکل محیط زیست استان فارس، در این نشست ضمن مروری بر سابقه مطالعات و فعالیت های انجام شده پیرامون احیاء تالاب پریشان طی دو دهه گذشته و با تقدیر از رویکرد جدید دانشگاه سلمان فارسی کازرون جهت ورود جدی به مباحث مرتبط با احیاء این تالاب بین المل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش های علمی دانشگاه سلمان کازرون برای احیای بختگان

تلاش های علمی دانشگاه سلمان کازرون برای احیای بختگان