مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 03:552021-05-30سياسي

نزدیکان شهید شهریاری چه می گفتند؟/سریالی که هم درام است هم امنیتی


بازیگر نقش شهید شهریاری بیان کرد که «صبح آخرین روز» را می توان یک درام عاشقانه دانست که در بعضی قسمت ها اتمسفری معمایی و با موضوعات امنیتی دارد.

- بازیگر نقش شهید شهریاری بیان کرد که صبح آخرین روز را می توان یک درام عاشقانه دانست که در بعضی قسمت ها اتمسفری معمایی و با موضوعات امنیتی دارد.

کاوه خداشناس بازیگر نقش شهید شهریاری در سریال صبح آخرین روز با بیان اینکه قبل از آنکه به نقش ورود کند برای آشنایی با شخصیت شهید شهریاری ملاقات هایی با دوستان، نزدیکان و خانواده او داشته است به خبرنگار مهر گفت: ما مدام در مکان هایی مانند دانشگاه شهید بهشتی و سازمان انرژی اتمی که محل کار این شهید بوده است، کار می کردیم بنابراین با بسیاری از افراد که مواجه می شدیم همه می گفتند شهید مجید شهریاری مرد یگانه انرژی هسته ای به لحاظ اخلاق و سکنات بوده است.

وی افزود: عصاره همه حرف هایی که من در زمان تصویربرداری کار شنیدم این بود که او بسیار فرد وارسته، منظم به لحاظ رفتار و کردار و متمرکز روی هدف، کار و زندگی اش بوده است.

بازیگر صبح آخرین روز با اشاره به ویژگی ها و جذابیت های قصه این سریال اظهار کرد: قصه این سریال از دهه 40 با تولد شهید شهریاری آغاز می شود و تا پایان دهه 80 همزمان با شهادت او پیش می رود، در حقیقت با دیدن این سریال تاریخ ورق می خورد و به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نزدیکان شهید شهریاری چه می گفتند؟/سریالی که هم درام است هم امنیتی

نزدیکان شهید شهریاری چه می گفتند؟/سریالی که هم درام است هم امنیتی