مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 04:352021-05-30اقتصادي

گردشگران جهانی آماده سفر می شوند


بسیاری از کشورها از زمان اختراع واکسن بیماری همه گیر کووید- 19، در حال اجرای برنامه های واکسیناسیون هستند که باعث بهبودی گردشگری و سفر خواهد شد.

- ایسنا/خراسان رضوی بسیاری از کشورها از زمان اختراع واکسن بیماری همه گیر کووید- 19، در حال اجرای برنامه های واکسیناسیون هستند که باعث بهبودی گردشگری و سفر خواهد شد.

به نقل از نیوز، سازمان های گردشگری موافق این موضوع هستند که واکسن نقش حیاتی در ازسرگیری سفرهای بین المللی دارد.

بسیاری از کشورها و مقاصد بعد از تولید واکسن های متعدد و اجرای برنامه های واکسیناسیون برای جلوگیری از شیوع بیماری و کاهش تلفات بیشتر مرزهای خود را به روی مسافران بین المللی گشوده اند.

در اوایل سال 2021 نظرسنجی آنلاین بر روی بیش از 28 هزار شرکت کننده از 28 کشور جهان که قصد سفر در 12 ماه آینده را دارند، جمع آوری شد و نتایج در آوریل 2021 نشان داد که امسال، به طرز شگفت انگیری تعداد زیادی از مسافران قصد سفر دارند.

در سال 2020، شیوع بیماری همه گیر کووید- 19 باعث کاهش تقاضای سفر شد، اما در سال 2021 سفر به عنوان اولویت گردشگران قرار دارد.

نتایج بررسی در این نظرسنجی نشان داد، 64 درصد از گردشگران جهانی (بیش از 28 هزار پاسخ دهنده) گفتند: سفر بیش از گذشته (قبل از شیوع کروناویروس) برای آنان مهم است و حتی تا 71 درصد از پاسخ دهندگان تایید کردن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگران جهانی آماده سفر می شوند

گردشگران جهانی آماده سفر می شوند