مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 04:402021-05-30پزشكي

طمع مافیا و کاهش سن مصرف سیگار در ایران/ارزانی سیگار عمدی است!


بیشتر سیگاری ها منتظر رسیدن صبحی هستند که از خواب بیدار شوند و با خود بگویند «من ترک می کنم» و دیگر لب به سیگار نزنند ولی واقعیت این است این شکل از رهایی بسیار به ندرت اتفاق می افتد و اغلب برای دل کندن از این باریک بد بو به ماه ها و حتی سال ها زمان نیاز دارند.

- طمع مافیا و کاهش سن مصرف سیگار در ایران/ارزانی سیگار عمدی است! ایسنا/البرز بیشتر سیگاری ها منتظر رسیدن صبحی هستند که از خواب بیدار شوند و با خود بگویند  من ترک می کنم  و دیگر لب به سیگار نزنند ولی واقعیت این است این شکل از رهایی بسیار به ندرت اتفاق می افتد و اغلب برای دل کندن از این باریک بد بو به ماه ها و حتی سال ها زمان نیاز دارند.

موفق ترین ترک کنندگان سیگار کسانی هستند که تصمیم خود را به خوبی بالا و پایین کرده و برای کنار گذاشتن سیگار از قبل برنامه داشته باشند.

اگر بتوانیم از کنار سوالاتی مثل اینکه چرا سن مصرف سیگار در کشور هر سال کمتر می شود، چه کسی مسبب پایین ماندن قیمت سیگار است؟ چرا اطلاع رسانی در خصوص مضرات سیگار اینقدر سرسری کمرنگ است و هزاران سوال دیگر ساده بگذریم، به این نتیجه می رسیم که برای حفظ سلامتی، هیچ کسی بیشتر از خودمان مسئول نیست.

در روزگاری که فشار اقتصادی و روانی بیخ گلویمان را گرفته نباید اجازه دهیم خوره ای مثل سیگار به جانمان بیفتد و شیره سلامت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طمع مافیا و کاهش سن مصرف سیگار در ایران/ارزانی سیگار عمدی است!

طمع مافیا و کاهش سن مصرف سیگار در ایران/ارزانی سیگار عمدی است!