مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 06:002021-05-30اقتصادي

دژپسند: برای بودجه هیچ دریافتی از بانک مرکزی جز تنخواه نداشتیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت اقتصاد، فرهاد دژپسند در حاشیه دیدار با همتای عراقی خود در پاسخ به سؤال خبرنگاران، - وزیر اقتصاد گفت: دولت هیچ دریافتی به غیر از دریافت تنخواه از بانک مرکزی برای تامین مالی بودجه نداشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت اقتصاد، فرهاد دژپسند در حاشیه دیدار با همتای عراقی خود در پاسخ به سؤال خبرنگاران، از افزایش 48 درصدی ارزش صادرات کشور در دو ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و افزود: امیدواریم در ادامه سال این روند رو به رشد در صادرات و تجارت خارجی همچنان ادامه یابد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی کشورمان همچنین در پاسخ به پرسشی در خصوص برخی از شائبه ها مبنی بر فشار دولت به بانک مرکزی برای فروش دو میلیارد دلار ارز و تبدیل آن به ریال و تأمین مالی دولت از این طریق گفت: از نوع این خبر می توان دریافت که این خبر صحیح نیست برای اینکه 2 میلیارد دلار یا 2.

5 میلیارد دلاری که در برخی از سایت ها یا خبرگزاری ها ذکر شده است، از نظر عددی به هیچ وجه با آن عدد 375 هزار میلیارد تومانی که گفته شده {منظور کسری بودجه است} سازگاری ندارد، ضمن اینکه مگر ممکن است دولت ظرف دو ماه از بانک مرکزی بخواهد م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دژپسند: برای بودجه هیچ دریافتی از بانک مرکزی جز تنخواه نداشتیم

دژپسند: برای بودجه هیچ دریافتی از بانک مرکزی جز تنخواه نداشتیم