مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 06:102021-05-30سياسي

راه اندازی سمن سرا در یکی از اماکن تاریخی کرمان


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان از راه اندازی سمن سرا در یکی از اماکن تاریخی کرمان خبر داد.

- به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی کرمان، فریدون فعالی در نشست با انجمن های مردم نهاد میراث فرهنگی به راه اندازی سمن سرا در یکی از اماکن تاریخی شهر کرمان اشاره کرد و گفت: مکانی به عنوان سمن سرا به تشکل ها و سمن های مردم نهاد این استان اختصاص می یابد تا بخشی از وظایف و اختیارات این اداره کل به آنها واگذار شود و آنها یاریگر این اداره کل در انجام مؤثر فعالیت ها و مأموریت ها باشند.

وی با تاکید بر مشارکت بیشتر مردم در حفظ آثار تاریخی و میراث فرهنگی استان کرمان اظهار داشت: سمن ها و تشکل های مردم نهاد که دغدغه میراث فرهنگی را دارند با ارائه راهکارهای مناسب و عملی این اداره کل را در این زمینه همراهی کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان افزود: انجمن های مردم نهاد با همکاری این اداره کل می توانند در شهرستان ها و به طور خاص در مناطق مختلف باعث جلب مشارکت مردم شده و این مناطق را معرفی و در احیای آثار تاریخی آنها نقش مهمی را ایفا کنند.

وی با بیان اینکه در طول سال های گذشته تشکل های مردم نهاد برای حفاظت از میراث فرهنگی و حفظ ارزش های بافت تاریخی کرمان به خوبی وارد عمل شده اند بیان کرد: هر گونه حفاظت از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی سمن سرا در یکی از اماکن تاریخی کرمان

راه اندازی سمن سرا در یکی از اماکن تاریخی کرمان