مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 06:552021-05-30اجتماعي

فرمانده ناجا: حضور پلیس در گمرکات به نفع اقتصاد کشور است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری در همایش رؤسای پلیس امنیت اقتصادی سراسر کشور با اشاره به استقرار پلیس در گمرکات و مبادی رسمی افزود: - فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه حضور پلیس در گمرکات به نفع اقتصاد کشور است، بر لزوم تقویت این پلیس با دسترسی به بانک های اطلاعاتی و در اختیار گذاشتن ابزار و امکانات تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری در همایش رؤسای پلیس امنیت اقتصادی سراسر کشور با اشاره به استقرار پلیس در گمرکات و مبادی رسمی افزود: حضور پلیس در گمرکات دارای مصوبه و قانونی است و این حضور به نفع اقتصاد کشور و جلوگیری از فرآیند قاچاق می باشد.

وی با تأکید بر لزوم تقویت پلیس گمرک ادامه داد: مقدمه تقویت پلیس گمرک ایجاد زیرساخت های لازم برای فعالیت این پلیس، در اختیار گذاشتن ابزار و امکانات لازم و دسترسی به بانک ها و سامانه های اطلاعاتی است و مسئولان مربوطه به منظور تقویت پلیس گمرک در اجرای مأموریت هایش جدی تر ورود کنند.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه تمرکز بر پیگیری پرونده های مرتبط با سرشبکه های قاچاق و فساد اقتصادی را از دیگر اولویت های این پلیس برشمرد و افزود: با قدرت و بر مبنای قانون با کسانی که مانعی بر س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده ناجا: حضور پلیس در گمرکات به نفع اقتصاد کشور است

فرمانده ناجا: حضور پلیس در گمرکات به نفع اقتصاد کشور است