مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 07:102021-05-30سياسي

استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغ کاندیداها تخلف است


دستگاه ها حق در اختیار گذاشتن امکانات دولتی برای تبلیغ کاندیداها را ندارند و در صورت مشاهده با مسئولین آن اداره طبق قانون برخورد می شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار بناب گفت: دستگاه ها حق در اختیار گذاشتن امکانات دولتی برای تبلیغ کاندیداها را ندارند و در صورت مشاهده با مسئولین آن اداره طبق قانون برخورد می شود.

شهریار فتحی در جلسه شورای اداری بناب با اشاره به قرارگیری در آستانه انتخابات 28 خرداد ماه، اظهار کرد: انتخابات 1400 مهم ترین رویداد سیاسی و اجتماعی است که در کشور برگزار می شود که بواسطه آن مردم در تعیین سرنوشت خود مشارکت می کنند.

وی با تاکید بر ضرورت مشارکت بالای مردم در انتخابات، افزود: دشمنان از ماه ها پیش به هر نحوی و با هر ابزاری بدنبال دلسرد کردن مردم از مشارکت در انتخابات هستند و ما باید بدانیم که دشمن هیچگاه دلسوز مردم ایران نبوده و نخواهد بود.

فتحی مشارکت بالای مردم در انتخابات با رای بالا را عاملی بسیار مهم در بالا بردن قدرت چانه زنی دولت ها در مجامع بین المللی دانست و گفت: مسئولین دستگاه ها لازم است در روزهای مانده به برگزاری انتخابات اهمیت مشارکت در انتخابات را برای مردم تبیین و تشریح کرده و مردم را تشویق به حضور حداکثری در پای صندوق های رای کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغ کاندیداها تخلف است

استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغ کاندیداها تخلف است