مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 07:152021-05-30فناوري

چهارمین رویداد بین المللی «تهران هوشمند» به صورت مجازی برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛ به نقل از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، چهارمین همایش و نمایشگاه تهران هوشمند، - چهارمین رویداد بین المللی تهران هوشمند به صورت مجازی برگزار می شود چهارمین رویداد بین المللی تهران هوشمند، با شعار تحول دیجیتال، خدمات دیجیتال و با تمرکز بر شهرهای هوشمند در دوران کرونا و پساکرونا به صورت مجازی و طی روزهای 14 و 15 تیرماه سال 1400 برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ؛ به نقل از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، چهارمین همایش و نمایشگاه تهران هوشمند، روز چهاردهم تیرماه افتتاح و با توجه به همه گیری بیماری کرونا، به منظور رعایت شیوه نامه های بهداشتی و ارج نهادن به سلامتی علاقمندان و شرکت کنندگان، به صورت مجازی، برگزار خواهد شد.

این رویداد شامل سخنرانی چهره ها و مدیران ارشد، نشست های تخصصی، کارگاه ها، تاک شو و به همراه برنامه های جانبی دیگرخواهد بود و به صورت آنلاین از طریق سایت مرکز تهران هوشمند به نشانی smart.

tehran.

ir در دسترس علاقمندان خواهد بود.

نشست های تخصصی داخلی و بین المللی این رویداد با حضور فعالان و بازیگران اصلی شهر هوشمند در تهران، سایر مراکز استانی کشور و شهرهای پیشروی دنیا در این زمینه، برگزار شده و هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمین رویداد بین المللی «تهران هوشمند» به صورت مجازی برگزار می شود

چهارمین رویداد بین المللی «تهران هوشمند» به صورت مجازی برگزار می شود