مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 08:052021-05-30سياسي

برگزاری چهارمین رویداد بین المللی «تهران هوشمند» به صورت مجازی


چهارمین رویداد بین المللی تهران هوشمند، با شعار «تحول دیجیتال، خدمات دیجیتال» و با تمرکز بر شهرهای هوشمند در دوران کرونا و پساکرونا به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

- چهارمین رویداد بین المللی تهران هوشمند، با شعار تحول دیجیتال، خدمات دیجیتال و با تمرکز بر شهرهای هوشمند در دوران کرونا و پساکرونا به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازو پساکرونا به صورت مجازی و طی روزهای 14 و 15 تیرماه سال 1400 برگزار خواهد شد.

نشست های تخصصی داخلی و بین المللی این رویداد با حضور فعالان و بازیگران اصلی شهر هوشمند در تهران، سایر مراکز استانی کشور و شهرهای پیشروی دنیا در این زمینه، برگزار شده و همچنین چهره های شاخص داخلی و بین المللی در حوزه مدیریت شهری و فناوری اطلاعات و ارتباطات به عنوان سخنران در این رویداد حضور خواهند داشت.

قابل ذکر است تا کنون سه دوره از رویداد تهران هوشمند از سال 96 برگزار شده و نقش بسیاری در تعامل شهرداری با سایر نهادهای خارجی، دولتی و خصوصی، زیست بوم نوآوری و فناوری و توسعه برنامه تهران هوشمند و استفاده از تجربیات جهانی داشته است.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چهارمین رویداد تهران هوشمند می توانند به سایت مرکز و دبیرخانه تهران هوشمند و شبکه های اجتماعی آن به نشانی @smartehran مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری چهارمین رویداد بین المللی «تهران هوشمند» به صورت مجازی

برگزاری چهارمین رویداد بین المللی «تهران هوشمند» به صورت مجازی