مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 08:052021-05-30اقتصادي

خاموشی ها تمام نشده به صرفه جویی ها ادامه دهید


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت: اگر چنانچه در مدت این هفته و هفته آتی بحث توازون تولید و مصرف دوباره به هم بخورد به ناچار مجبور هستیم برنامه های مدیریت بار یعنی خاموشی های دو ساعته را به نوبت اعمال کنیم.

- امیدعلی مرآتی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: امسال با خشکسالی مواجه هستیم و آب پشت سدهای نیروگاه آبی به کمترین مقدار خود رسیده که همین عدم توازون بین تولید و مصرف برق در کل کشور مشکلاتی در بحث خاموشی برای هم استانی طی روزها گذشته به وجود آورده است.

وی گفت: طبق پیش بینی های هواشناسی در خصوص گرمی هوا و همچنین گزارش باری که از مدیریت برق شبکه ایران به تمام شرکت های توزیع و برق منطقه ای ارسال شده این هفته و هفته آینده، هفته های سختی خواهد بود که باید بحث مدیریت مصرف جدی گرفته شود و از استفاده از  وسایل برقی پرمصرف در زمان اوج بار خودداری شود، دمای کولر گازی را حداکثر روی 25 درجه و کولرهای آبی را روی دور تند قرار دهند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه اضافه کرد: در استان کرمانشاه حدود 800 هزار مشترک برق داریم چنانچه هر مشترکی یک لامپ 100 واتی را از مدار مصرف خارج کند خاموشی برای هیچکدام از مشترکان به وجود نمی آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاموشی ها تمام نشده به صرفه جویی ها ادامه دهید

خاموشی ها تمام نشده به صرفه جویی ها ادامه دهید