مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 08:152021-05-30سياسي

چنارانی: نگران حضور مردم در انتخابات نباشیم


یک عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با بیان اینکه مردم مثل همیشه از مسئولین جلوتر هستند، تاکید کرد: نگران حضور مردم در عرصه انتخابات نباشیم.

- یک عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با بیان اینکه مردم مثل همیشه از مسئولین جلوتر هستند، تاکید کرد: نگران حضور مردم در عرصه انتخابات نباشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور در مجلس در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس گفت: تقریبا 43 سال از عمر با برکت جمهوری اسلامی ایران می گذرد و مردم غوطه ور در مشکلات اقتصادی هستند و ناامیدی بر سر مردم سایه افکنده است و این هشداری است برای دولت انقلابی آینده که شاید تنها امید این مردم باشد، پس همه گوش کنید و در راستای خدمت صادقانه تلاش کنید که دیگر فرصت خطا و امتحان نداریم، مردم مثل همیشه از مسئولین جلوتر هستند، نگران حضور مردم در عرصه انتخابات نباشیم.

وی خطاب به نمایندگان مجلس افزود: ما چون مجلس انقلابی نام گرفته ایم، در فهوای نام انقلابی گری معانی، لغات و اندیشه های گسترده ای وجود دارد و امروز رفتار تک تک ما، زیر ذره بین نگاه مردم است و چه بسیار رفتار و کردار ما به نام انقلاب و انقلابی گری تمام شود، قانون مدار و قانونمند باشید، از زد و بندها و بی قانونی ها پرهیز کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چنارانی: نگران حضور مردم در انتخابات نباشیم

چنارانی: نگران حضور مردم در انتخابات نباشیم