مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 08:452021-05-30اقتصادي

تدوین آیین نامه جدید صندوق بیمه اجتماعی روستاییان/ متوسط حقوق 700 هزار تومان


مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر ازتدوین آیین نامه جدید این صندوق خبر داد و گفت: پس از همسان سازی، متوسط دریافتی حقوق بازنشستگان صندوق به 700 هزار تومان رسیده است.

- ، علی شیرکانی در نشست خبری امروز با اشاره به اینکه بر اساس مصوبه شورای عالی رفاه و ابلاغ رییس جمهور، نقل و انتقال سوابق بیمه ای میان صندوق های بازنشستگی بدون هیچ مشکلی در حال اجراست.

وی ادامه داد: هم در سازمان تأمین اجتماعی و هم در سازمان امور عشایر ایران دستورالعمل های اجرایی لازم برای نقل و انتقالات صادر شده و این موضوع اجرایی می شود.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در خصوص همسان سازی مستمری های کشاورزان و روستاییان گفت: همسان سازی از ابتدای فروردین سال گذشته اعمال شده به گونه ای که فردی که 10 یا 15 سال پیش بازنشسته شده به میزان کسی که سال 98 بازنشسته شده، در حال حاضر حقوق دریافت می کند.

شیرکانی با تأکید بر اینکه متوسط دریافتی حقوق روستاییان و عشایر بعد از همسان سازی 700 هزار تومان است، گفت: این میزان در سطوح مختلف متفاوت است و ممکن است حقوق فردی دو یا سه برابر زیاد شده باشد و فرد دیگری 20 تا 30 درصد.

وی ادامه داد: هر چه فاصله مستمری بگیر بیشتر باشد، اثرات همسان سازی بیشتر نمایان می شود و نابرابری که در قبل وجود داشت،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین آیین نامه جدید صندوق بیمه اجتماعی روستاییان/ متوسط حقوق 700 هزار تومان

تدوین آیین نامه جدید صندوق بیمه اجتماعی روستاییان/ متوسط حقوق 700 هزار تومان