مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 09:102021-05-30اقتصادي

آغاز پرداخت مطالبات کلزاکاران گلستانی از پایان هفته


مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی گلستان با اشاره به اینکه تاکنون 57 هزار تن کلزا از کشاورزان استان خریداری شده است، گفت: تاکنون پرداختی در کلزا نداشتیم و به ما قول داده شده تا پایان هفته جاری بخشی از مطالبات پرداخت می شود.

- ایسنا/گلستان مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی گلستان با اشاره به اینکه تاکنون 57 هزار تن کلزا از کشاورزان استان خریداری شده است، گفت: تاکنون پرداختی در کلزا نداشتیم و به ما قول داده شده تا پایان هفته جاری بخشی از مطالبات پرداخت می شود.

سیدخالق سجادی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: امسال با توجه به شرایط خشکسالی شاهد کاهش 10 درصد در تولید کلزا خواهیم بود و در مجموع پیش بینی می شود کشاورزان استان 70 هزار تن کلزا برداشت کنند.

وی با اشاره به دایر شدن 48 مرکز خرید تضمینی کلزا در استان، افزود: تاکنون 57 هزار تن کلزا در این مراکز خریداری شده است.

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی گلستان با اشاره به اینکه امسال قیمت هر کیلوگرم کلزا 11 هزار تومان تعیین شده است، خاطرنشان کرد: با توجه به قول های داده شده انتظار داریم تا آخر هفته بخشی از طلب کلزاکاران استان پرداخت شود.

سجادی در ادامه با اشاره به محصول گندم، گفت: امسال با توجه به شرایط خشکسالی و آسیب های ناشی از آن، در خوش بینانه ترین حالت 900 هزار تن گندم در است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پرداخت مطالبات کلزاکاران گلستانی از پایان هفته

آغاز پرداخت مطالبات کلزاکاران گلستانی از پایان هفته