مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 09:262021-05-30سياسي

شورای راهبردی ستاد انتخابات آیت الله رییسی در فارس تشکیل شد


رییس شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی استان فارس گفت: در فارس به علت وسعت و گستردگی، شورای راهبردی ستاد انتخابات آیت الله رییسی تشکیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام محی الدین طاهری امروز در نشستی خبری اظهار داشت: در چله دوم انقلاب اسلامی هستیم و دو آزمایش بزرگ الهی را در پیش خواهیم داشت.

وی ادامه داد: بعد جمهوریت نظام از همان ابتدا تا امروز با حضور میلیونی مردم رقم خورده و از صدر تا ذیل با آرای مردم انتخاب می شوند.

رییس شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی استان فارس با بیان اینکه باید تلاش شود انتخابات پیش رو با مشارکت حداکثری برگزار شود، تصریح کرد: دشمنان قبل از هر انتخاباتی نسبت به مأیوس و دلسرد کردن مردم برنامه ریزی کرده و هیچگاه بحث جناح های سیاسی مطرح نبوده و توفیقی نداشته اند چرا که مردم با حضور پرشکوه، نظام را بیمه خواهند کرد.

وی بیان کرد: در اصل حضور نباید هیچ تردیدی داشت و همانطور که رهبری معظم گفتند کسانی که ندای تفرقه و عدم حضور پای صندوق می دهند، ندای آنها شیطانی است و دلشان برای کشور نمی سوزد.

دبیر جامعه روحانیت شیراز اظهار داشت: برگزاری انتخابات در یک روز است اما آثار آن تا سالیان ادامه دارد و همیشه انتخاب مردم محترم بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای راهبردی ستاد انتخابات آیت الله رییسی در فارس تشکیل شد

شورای راهبردی ستاد انتخابات آیت الله رییسی در فارس تشکیل شد