مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 10:352021-05-30اقتصادي

پیگیری نصب دو هزار دوربین کنترل سرعت در جاده های کشور


قائم مقام رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: انعقاد قراردادی به منظور نصب دو هزار دوربین کنترل سرعت در جاده های کشور به منظور افزایش ایمنی و کاهش تصادفات و کاهش تلفات جاده ای در برنامه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در سال جاری قرار دارد تا با کمک سرمایه گذار بتوان این دوربین ها را نصب کرد.

مداح روز یکشنبه 9 خرداد در آیین تودیع و معارفه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی اظهار کرد: استان خوب، استانی تلقی می شود که بخش های حمل و نقل آن بدون هیچ مشکلی اقدام به جابجایی کالا یا مسافر کنند و مردم استان از ساخت ها و راه ها رضایت داشته باشند.

وی افزود: سازمان راهداری در تلاش است که بر اساس اولویت ها مسائل و موارد را رسیدگی کند که استان مرکزی نیز در اولویت سازمان قرار دارد.

قائم مقام رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور تصریح کرد: استان مرکزی یکی از کم مشکل ترین و کم دردسرترین استان ها برای مجموعه راهداری بوده البته مشکلاتی نیز وجود داشته که بخشی مربوط به مباحث اعتباری است.

وی ادامه داد: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در سال 1400 برنامه های مختلفی در بخش راهداری و حمل و نقل اجرا خواهد کرد و در بخش حمل و نقل امسال نوسازی ناوگان ادامه خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری نصب دو هزار دوربین کنترل سرعت در جاده های کشور

پیگیری نصب دو هزار دوربین کنترل سرعت در جاده های کشور