مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 10:352021-05-30فرهنگي

موج اوّل بر بلندای جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور


زهرا مسلمی پور، دانشجوی ترم آخر رشته علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان گرگان توانست با مستند موج اوّل که روایتگر داستان شهادت اولین شهید مدافع سلامت استان گلستان است، - "موج اوّل" بر بلندای جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور ایسنا/گلستان زهرا مسلمی پور، دانشجوی ترم آخر رشته علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان گرگان توانست با مستند "موج اوّل" که روایتگر داستان شهادت اولین شهید مدافع سلامت استان گلستان است، موفق به کسب رتبه دوم بخش فیلم کوتاه سی و پنجمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور شود.

مسلمی پور در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به علاقه ای که به فیلم سازی داشتم، سال 97 دوره ای یک ساله را در انجمن سینمای جوانان در گرگان سپری کردم.

بعد از آن با همکاری هنرمندان گرگان در پروژه هایی مشارکت داشتم و در واقع مستندی که برای جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان ارسال کردم، نخستین کار حرفه ای من بود.

این مستندساز جوان در خصوص شرکت در این جشنواره، گفت: با مشورت مسئولان فرهنگی دانشگاه به این نتیجه رسیدم که مستندم را در خصوص داستان شهادت دکتر عباسی اولین شهید مدافع سلامت استان گلستان بسازم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موج اوّل بر بلندای جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور

موج اوّل بر بلندای جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور