مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 11:352021-05-30سياسي

ملاک رد صلاحیت های شورای شهر استان تهران از زبان نوروزی


عضو هیأت نظارت انتخابات شورای شهر استان تهران گفت: 1200 نفر در هیأت های اجرایی و نظارت شهرستان ها رد صلاحیت شدند که بیش از یک سوم آن ها در هیأت نظارت استان تایید شدند.

- خبرگزاری فارس از تهران؛ مرتضی زلب: انتخابات شورای شهر و روستاها فرصتی مناسب در جهت کسب تجربه مدیریتی به خصوص برای جوانان است تا با حضور در شورا هم تجربه کار گروهی را کسب کنند و هم میزان اشتباهات مدیریتی آن ها به واسطه حضور در جمع کاهش یابد.

در آستانه ششمین انتخابات شورای شهر هستیم که در موعد مقرر ثبت نام در تمامی شهرستان ها انجام شد که مجموع افراد ثبت نام شده در استان تهران 5939 نفر است.

طبق قانون بعد از ثبت نام داوطلبان، صلاحیت آنها توسط هیأت اجرایی و سپس توسط هیأت نظارت تا سه سطح شهرستان، استان و کشور مورد بررسی قرار می گیرد.

با توجه به اینکه هیأت نظارت نقش کلیدی در احراز یا عدم احراز صلاحیت ها دارد با حسن نوروزی عضو هیأت نظارت بر انتخابات شورای شهر استان و نماینده مردم رباط کریم و بهارستان به گفت وگو نشستیم که شرح آن را در ادامه می خوانید: فارس: ملاک رد و صلاحیت ها چه بوده است؟ از چه مراجعی استعلام گرفته شد؟ صلاحیت نامزدهای انتخابات شورای شهر پس از ثبت نام در وهله اول توسط هیأت اجرایی بررسی می شود و سپس هیأت نظارت در سه سطح شهرستان، استان و کشور پرونده ها را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملاک رد صلاحیت های شورای شهر استان تهران از زبان نوروزی

ملاک رد صلاحیت های شورای شهر استان تهران از زبان نوروزی