مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 12:502021-05-30سياسي

جمع بندی گزارش کمیسیون اصل نود در مورد قانون صدور چک


سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی از جمع بندی دو گزارش این کمیسیون در مورد اجرای قانون اصلاح قانون صدور چک و همچنین به تأخیر انداختن در بهره برداری از پالایشگاه ستاره خلیج فارس خبر داد.

- سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی از جمع بندی دو گزارش این کمیسیون در مورد اجرای قانون اصلاح قانون صدور چک و همچنین به تأخیر انداختن در بهره برداری از پالایشگاه ستاره خلیج فارس خبر داد.

علی خضریان در گفت وگو با ایسنا با اشاره به جلسه بعدازظهر امروز (یکشنبه) کمیسیون اصل 90 گفت: دو گزارش کمیسیون در مورد نحوه اجرای قانون اصلاح قانون صدور چک و همچنین خسارت چند میلیارد دلاری وزیر نفت به بیت المال در پالایشگاه خلیج فارس جهت ارائه به هیأت رییسه و قرائت در صحن علنی بررسی، تدوین و اصلاح شد.

وی افزود: کمیسیون اصل نودم قانون اساسی در راستای وظایف و اختیارات نظارتی خود مبنی بر رسیدگی به طرز کار دستگاه ها عملکرد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران پیرامون اجرای قانون اصلاح قانون صدور چک را مورد بررسی قرار داده است.

خضریان یادآور شد: طبق آمارهای رسمی بانک مرکزی پیش از اصلاح قانون مذکور در سال 1397، بیش از 17 میلیون فقره چک به ارزش بیش از 160 هزار میلیارد تومان در سال 1396 برگشت خورده بود که معادل بیش از 23 درصد از ارزش چک های صادره بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع بندی گزارش کمیسیون اصل نود در مورد قانون صدور چک

جمع بندی گزارش کمیسیون اصل نود در مورد قانون صدور چک