مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 15:352021-05-30سياسي

دستگاه قضایی با مسببان حادثه خرشک برخورد قانونی کند


فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به سفر چند روز گذشته خود به روستای خرشک رودبار گفت: مسببین این حادثه قطعا توسط قوه قضاییه شناسایی و افرادی که در این خصوص کوتاهی کردن قطعا باید پاسخگو بوده و مجازات شوند.

- سردار محمد عبدالله پور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس رشت با بیان اینکه سپاه در تمامی بحران ها در کنار مردم است، اظهار کرد: یکی از اولویت های سپاه پاسداران کمک به مردم در تمامی بحران ها بوده و سپاه قدس هم در بسیاری از موارد ازجمله سیل مازندران و و تالش به یاری مردم و افراد آسیب دیده رفته است.

وی با اشاره به فعالیت گروه های جهادی در روستای خرشک رودبار گفت: پس از این حادثه گروه های جهادی در روستای خرشک رودبار کار خود را آغاز و به توزیع بسته های معیشتی مشغول شدند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به سفر چند روز گذشته خود به روستای خرشک رودبار بیان کرد: با رانش زمین و ریزش کوه بخشی اعظمی از خانه مردم در این منطقه از بین رفته و با مشکل مسکن مواجه هستند زیرا منازل آنان تخریب شده است، لذا در این سفر میزان خرابی ها بررسی و پیگیری های لازم در این مورد انجام می شود.

عبدالله پور با درخواست از مسؤولان در خصوص برخورد با مسببین حادثه رانش زمین در خرشک رودبار بیان کرد: مسببین این حادثه قطعا توسط قوه قضاییه شناسایی و افرادی که در این خصوص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه قضایی با مسببان حادثه خرشک برخورد قانونی کند

دستگاه قضایی با مسببان حادثه خرشک برخورد قانونی کند