مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 16:502021-05-30اقتصادي

شهرهای زیر 20 هزار نفر مشمول بیمه روستایی می شوند


مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی، کشاورزان، روستاییان و عشایر با بیان اینکه یکی از نشانه های توسعه یافتگی میزان پوشش بیمه ای است، گفت: ساکنین شهرهای زیر 20 هزار نفر و ساکنین روستاها و عشایر می توانند تحت پوشش بیمه این صندوق قرار بگیرند.

- ایسنا/قزوین مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی، کشاورزان، روستاییان و عشایر با بیان اینکه یکی از نشانه های توسعه یافتگی میزان پوشش بیمه ای است، گفت: ساکنین شهرهای زیر 20 هزار نفر و ساکنین روستاها و عشایر می توانند تحت پوشش بیمه این صندوق قرار بگیرند.

علی شیرکانی در ارتباط ویدئو کنفرانسی با خبرنگاران سراسر کشور اظهار کرد: یکی از اتفاقات خوبی که در صندوق افتاد بحث همسان سازی بود و با بالاترین میزان رضایت اتفاق افتاد چون عدالت محورانه بود و اکنون کسانی که در هر سطحی بازنشسته شده بودند به یک میزان حقوق دریافت می کنند.

وی ادامه داد: متوسط دریافتی یک میلیون و 700 هزار تومان است و هر چه فاصله با همسان سازی بیشتر باشد همسان سازی محسوس تر است همسان سازی بدان معناست که اگر افراد یک سطح، برابر باشند اما در سال های متفاوت بازنشسته شده باشند دریافتی یکسان و همسانی خواهند داشت.

همسان سازی زمانی اجرایی می شود که نابرابری ایجاد شده باشد معمولاً بعد از 5 سال نابرابری ایجاد می شود که ناشی از رشد حقوق هاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرهای زیر 20 هزار نفر مشمول بیمه روستایی می شوند

شهرهای زیر 20 هزار نفر مشمول بیمه روستایی می شوند