مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 18:402021-05-30اقتصادي

آخرین مانع پیش روی هپکو برداشته می شود


در دیدار با مدیرعامل بانک ملی ایران تصمیمات مهمی برای برداشتن آخرین مرحله از موانع پیش روی هپکو برای رسیدن به تولید انبوه اتخاذ شد.

- ایسنا/مرکزی استاندار استان مرکزی گفت: در دیدار با مدیرعامل بانک ملی ایران تصمیمات مهمی برای برداشتن آخرین مرحله از موانع پیش روی هپکو برای رسیدن به تولید انبوه اتخاذ شد.

سیدعلی آقازاده در گفت وگو با ایسنا، به تشریح جزییات دیدار با مدیر عامل بانک ملی ایران پرداخت و اظهار کرد: در این دیدار مشکلات برخی واحدهای تولیدی و صنعتی استان مرکزی مطرح شد که اصلی ترین موضوع، پیگیری مشکلات شرکت هپکوی اراک بود.

وی افزود: با تلاش و اهتمام جدی دولت برای حل مشکلات هپکو خوشبختانه با تهاتر بدهی های این شرکت بخش اعظمی از موانع پیش روی این کارخانه برطرف شد و در این دیدار نیز آخرین مرحله از مشکلات و موانع پیش روی هپکو برای رسیدن به تولید انبوه مطرح و برای برطرف کردن موانع تصمیم گیری شد.

استاندار مرکزی صدور ضمانتنامه بانکی برای انعقاد قراردادهای شرکت هپکو از سوی بانک ملی ایران را نخستین موضوعی بیان کرد که در این دیدار مطرح شد و گفت: با توجه به اینکه هپکو به دلیل تهاتر بدهی های خود تعهدی نسبت به بانک ها ندارد و از حیث بدهی به بانک ها آزاد است، لذا با موافقت مدیرعامل بانک ملی ایران برای صدور ضمانتنامه بانکی، این ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین مانع پیش روی هپکو برداشته می شود

آخرین مانع پیش روی هپکو برداشته می شود