مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 02:552021-05-30اقتصادي

رشد 43 درصدی صادرات کالا از پایانه مرزی میرجاوه


رییس اداره ترانزیت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: 129 هزار و 710 تن کالا در دو ماهه سال جاری از طریق این پایانه مرزی به خارج از کشور صادر شد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با 3000 تن افزایش 43 برابری را نشان می دهد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس اداره ترانزیت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: 129 هزار و 710 تن کالا در دو ماهه سال جاری از طریق این پایانه مرزی به خارج از کشور صادر شد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با 3000 تن افزایش 43 برابری را نشان می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا مسعود نکودری گاز مایع، هیدروکربن و قیر را از عمده کالاهای صادراتی از پایانه مرزی میرجاوه در این مدت ذکر کرد و افزود: این پایانه مرزی از جایگاه ویژه ای از لحاظ حمل و نقل، ترانزیت کالا و تردد مسافر برخوردار است به طوری که با برنامه ریزی و استفاده از فرصت های در نظر گرفته شده در چهارچوب همکاری و توافقنامه های فی مابین، سود سرشاری عاید کشور خواهد شد.

وی ادامه داد: بر اساس تصمیمات مدیریت کرونا استانی در حال حاضر تنها حوزه کالا در بخش های مختلف صادرات، واردات و ترانزیت از طریق این پایانه مرزی امکان پذیر است و ورود مسافر پاکستانی به داخل خاک کشور بمنظور جلوگیری از شیوع کرونا هندی از 7 اردیبهشت ماه سال ممنوع اعلام شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 43 درصدی صادرات کالا از پایانه مرزی میرجاوه

رشد 43 درصدی صادرات کالا از پایانه مرزی میرجاوه