مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 03:452021-05-31سياسي

ذوالنور: هزینه های انتخاباتی باید شفاف باشد


هزینه های انتخاباتی باید کاملاً شفاف و با حساب و کتاب باشد و نامزدهای انتخابات مراقب باشند تا وامدار افراد و جناح ها نشوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، حجت الاسلام مجتبی ذوالنور در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه نحوه تامین هزینه های انتخاباتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری باید شفاف شود، اظهار داشت: هدف، وسیله را توجیه نمی کند و نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری باید مواظب باشند تا برای رسیدن به هدف خود در انتخابات، مسیر خلاف و غلطی را انتخاب نکنند.

وی بیان کرد: گاهی اوقات افرادی رانت خوار و فرصت طلب دور نامزدهای انتخابات جمع می شوند و برای آنان تبلیغات می کنند که هدفشان از این کار آن است که در صورتی که نامزد انتخاباتی مورد نظرشان در انتخابات پیروز شود، از آنان امتیازگیری کنند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نامزدهای انتخابات باید مراقب باشند و بدانند که همواره افرادی هستند که با فرصت طلبی و سوء استفاده به دنبال رسیدن به اهداف خودشان هستند و اگر هم کاری برای نامزدهای انتخابات می کنند، صرفاً به این دلیل است که آنان را وامدار خودشان کنند.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر نامزدهای انتخابات وامدار فرد و یا جناحی شوند، در صورت پیروزی در انتخابات، قطعاً نمی توانند از منافع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذوالنور: هزینه های انتخاباتی باید شفاف باشد

ذوالنور: هزینه های انتخاباتی باید شفاف باشد