مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 04:152021-05-31فرهنگي

کتاب «تعدد نگاه ها در روایت عربی نوین» منتشر شد


کتاب «تعدد نگاه ها در روایت عربی نوین» اثر جدید مسعود لشهیب، استاد دانشگاه تونس توسط مرکز نشر و توزیع وطن عربی منتشر شد.

- ، به نقل از رایزنی فرهنگی ایران در تونس؛ کتاب تعدد نگاه ها در روایت عربی نوین (تعدّد الأصوات فی الروایه العربیه الحدیثه) اثر جدید مسعود لشهیب، استاد دانشگاه تونس توسط مرکز نشر و توزیع وطن عربی در 411 صفحه منتشر شد.

این نویسنده بر آن شده است تا بر غنای کتابخانه ملی و عربی در موضوعی بیافزاید که کمتر دانشگاهیان تونسی در آن قلم فرسایی کرده اند.

این کتاب، سنگ بنای مهم و یک منبع دانشی بزرگ برای دانشجویان و اساتید و تمامی کسانی است که به دنبال سیر در عالم ادبیات هستند، ضمن اینکه همانطور که نگارنده مقدمه این کتاب، محمد الباردی اشاره کرد، این کتاب مقدمه ای بر پژوهش های آکادمیک در داخل حوزه دانشگاهی تونس به شمار می رود که به این مسئله مهم در حوزه نقد ادبی همت می گمارد.

مطالعاتی که به مقوله چند صدایی و گفت وگویی و تعدد آرا پرداخته است، در واقع مطالعاتی شتابزده و ناپخته و محدود هستند که به برخی مقاله ها یا مطالعاتی محدود می شود که حوزه توجه آن از یک متن فراتر نمی رود در حالی که این مؤلف، به 9 داستان دنباله دار از نظر زمانی و مکانی توجه نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «تعدد نگاه ها در روایت عربی نوین» منتشر شد

کتاب «تعدد نگاه ها در روایت عربی نوین» منتشر شد