مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 04:252021-05-31اقتصادي

راه اندازی مرکز رشد مشترک پارک فناوری و مرکز تحقیقات کشاورزی آذربایجان غربی


به منظور راه اندازی مرکز رشد مشترک، پارک علم و فناوری آذربایجان غربی و مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان، قرارداد همکاری امضاء کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این قرارداد همکاری که توسط دکترغلامرضا منصورفر رییس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی و مهندس محمد رضایی رییس مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان به امضاء رسید، در راستای اجرایی شدن تفاهم نامه راه اندازی مرکز رشد واحدهای فناور مشترک منعقد شد که در نتیجه آن به زودی شاهد راه اندازی مرکز رشد مشترک پارک علم و فناوری آذربایجان غربی و مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی خواهیم بود.

دکتر منصورفر درخصوص این قرارداد گفت: تأمین ساختمان مرکز رشد مشترک مورد نظر بر عهده مرکز تحقیقات است که ساختمان مورد توافق با زیربنای 3840 مترمربع و گنجایش 20 واحد فناور، واقع در شهرستان ارومیه است.

به نقل از وزارت علوم، وی افزود: پارک علم و فناوری آذربایجان غربی در آموزش و مشاوره کارشناسان مرکز رشد همکاری لازم را به صورت مستمر انجام داده و متعهد می شود تمامی خدمات فنی و تخصصی ارائه شده در مراکز رشد وابسته به پارک را در مرکز رشد نیز انجام دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مرکز رشد مشترک پارک فناوری و مرکز تحقیقات کشاورزی آذربایجان غربی

راه اندازی مرکز رشد مشترک پارک فناوری و مرکز تحقیقات کشاورزی آذربایجان غربی