مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 04:502021-05-31اقتصادي

توزیع 3280 تن نهاده های دامی در بین دامداران عشایر طی دو ماه


مدیرکل امور عشایر استان اردبیل گفت: طی دو ماه سال جاری 3 هزار و 280  تن نهاده های دامی در بین دامداران عشایری استان توزیع شده است.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل امور عشایر استان اردبیل گفت: طی دو ماه سال جاری 3 هزار و 280  تن نهاده های دامی در بین دامداران عشایری استان توزیع شده است.

معرفت آذری 10 خرداد با اعلام این خبر اظهار کرد: این مقدار جو و کنسانتره کاهش قیمت و تنظیم بازار قیمت نهاده های دامی را سبب شده است .

وی اضافه کرد: از آغاز اجرای طرح پلاک کوبی هویت گذاری دام عشایر تاکنون تعداد 302 هزار و 863 هزار رأس دام از دام های استان اردبیل در سامانه هویت گذاری بخش دام ثبت شده است.

مدیرکل امور عشایر استان اردبیل اضافه کرد: در راستای دستورالعمل خریدوفروش و نگهداری دام برابر با تصویب نامه هیئت وزیران و قانون نظام جامع دامپروری کشور این اداره کل با همکاری اتحادیه دامداران استان و تعاونی های عشایری در سطح شهرستان نسبت به هویت گذاری این تعداد دام در بین عشایر اقدام کرده است.

آذری تشریح کرد: به منظور شناسایی عشایر واقعی و همچنین تردد و جابه جایی دام و در راستای جلوگیری از قاچاق دام به تعداد هزار و 416 کارت تردد مورد ثبتی در سامانه صادر شده است.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 3280 تن نهاده های دامی در بین دامداران عشایر طی دو ماه

توزیع 3280 تن نهاده های دامی در بین دامداران عشایر طی دو ماه