مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 05:152021-05-31سياسي

گروه های جهادی به کمک کشاورزان بوشهری می آیند


بر اساس تفاهم نامه همکاری بین جهاد کشاورزی و بسیج سازندگی استان بوشهر، گروه های جهادی در روستاهای استان بوشهر به کشاورزان خدمات رسانی خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، محمدتقی منوچهری صبح امروز در جلسه تفاهم نامه با بسیج سازندگی اظهار داشت: با ادغام وزرات کشاورزی با جهاد سازندگی در سال 79، بسیج سازندگی با فرمان مقام معظم رهبری شکل گرفت که گروه های جهادی مهمترین رکن این سازمان بوده و هستند.

بخشی از پروژه های کشاورزی به جهادگران سپرده می شود رییس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: جهاد کشاورزی در همان ابتدای تشکیل بسیج سازندگی، پروژه ای بزرگ را با همکاری این سازمان در روستای سرمک دشتستان آغاز کرد که گروه های جهادی بسیج سازندگی توانستند با یک پنجم هزینه آن کار عظیم را به سرانجام رسانده و زبانزد کارشناسان استانی و ملی شود.

منوچهری با بیان اینکه بخشی از پروژه های کشاورزی به دست جهادگران سپرده می شود، تصریح کرد: از صندوق های کشاورزی و قرض الحسنه بسیج سازندگی باید در راستای اقدامات عام المنفعه گروه های جهادی برای کشاورزان استان بوشهر استفاده شود.

گروه های جهادی هویت بسیج سازندگی هستد ذوالفقار عباسی فر در این نشست با بیان اینکه گروه های جهادی هویت بسیج سازندگی هستد، اظهار داشت: گروه های جهادی همیشه در مواقع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه های جهادی به کمک کشاورزان بوشهری می آیند

گروه های جهادی به کمک کشاورزان بوشهری می آیند