مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 05:302021-05-31اجتماعي

زوج هایی که آب و آتش را به جان می خرند


حاشیه خیابان سرسبز مشتاق دوم اصفهان سال هاست به یکی از مراکز شناخته شده و پر رفت وآمدی تبدیل شده که مراجعانش با دنیایی از امید و آرزو می آیند و با آغوشی پر از مهر به آشیانه هایشان بازمی گردند.

- صبح یکی از روزهای زیبای بهاری اصفهان راهی مرکز باروری و ناباروری اصفهان می شوم، جایی که بارها و بارها از کنار آن عبور کرده و شلوغی محیط اطرافش توجهم را جلب کرده بود.

در حیاط کوچک بیرونی، روی صندلی های نقره ای رنگ زنان و مردان جوان زیادی نشسته و بیشترشان مضطرب، نگران و گاهی منتظر و بی تاب اند، برخی نیز باعجله در حیاط و بیرون مرکز در رفت وآمدند.

راهروی کوچکی در ورودی ساختمان قرار دارد که نگهبانی با تب سنج در مقابل آن ایستاده و مراجعان را به بخش های مختلف پذیرش، آزمایشگاه، داروخانه، اتاق های معاینه و عمل هدایت می کند.

داخل مرکز هم مثل فضای بیرون شلوغ و پر رفت وآمد است و مراجعانش همه مصمم و امیدوارند بتوانند نعمت پدر و مادر شدن را تجربه کنند.

اگرچه در سال های اخیر ناباروری به دلایل مختلفی رو به افزایش رفته، اما پیشرفت علم و تکنولوژی باعث شده این مشکل قابل درمان باشد و کسی صرفاً به دلیل ناباروری از نعمت داشتن فرزند محروم نشود.

هزینه های درمان ناباروری به خاطر استفاده از تکنولوژی ها و دستگاه ها و داروهای خارجی ازیک طرف و محرومیت زوج های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زوج هایی که آب و آتش را به جان می خرند

زوج هایی که آب و آتش را به جان می خرند