مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 06:102021-05-31اقتصادي

افزایش 72 درصدی تصادفات خودروهای بومی در جاده های همدان


رییس پلیس راه استان همدان از افزایش 72 درصدی تصادفات خودروهای بومی در جاده های استان همدان از 15 فروردین تاکنون خبر داد.

- سرهنگ رضا عزیزی در گفت وگو با ایسنا، اظهارکرد: این تصادفات به ویژه در جاده های روستایی و فرعی اتفاق افتاده و به تبع آن آمار فوتی ها هم افزایش داشته است و این اتفاق زیبنده استان همدان نیست.

وی درباره وضعیت کنونی جاده های استان، بیان کرد: در حال حاضر ترافیک در جاده های استان عادی است و پلاک های غیربومی تردد زیادی ندارند، علاوه بر این ترددها به صورت شبانه روز توسط دوربین ها رصد می شوند.

عزیزی با تأکید بر اینکه تخلفات پلاک های غیربومی ثبت شده و متخلفان مبلغ 500 هزار تومان جریمه می شوند، اضافه کرد: در روزهای آینده با افرادی که مقررات کرونایی را نقض می کنند برخورد خواهد شد.

وی با اعلام اینکه روزانه بین 150 تا 170 ثبت تخلف خودروی غیربومی در جاده های استان همدان ثبت می شود، افزود: ثبت تخلف کرونایی در حال حاضر نیز انجام می شود و تنها مربوط به تاریخ 12 تا 18 خردادماه نیست.

عزیزی با بیان اینکه توصیه می شود در روزهای پیشِ رو مردم از مسافرت پرهیز کنند، مطرح کرد: متأسفانه بومی های استان در جاده ها قوانین راهنمایی و رانندگی مانند بستن کمربند ایمنی و سرعت مطمئنه را رعایت نمی کنند و معمولا با خواب آلودگی و عدم توجه به جلو رانندگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 72 درصدی تصادفات خودروهای بومی در جاده های همدان

افزایش 72 درصدی تصادفات خودروهای بومی در جاده های همدان