مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 06:302021-05-31سياسي

آیین نامه دورکاری در دانشگاه تهران به زودی نهایی می شود


معاون اداری مالی دانشگاه تهران با بیان اینکه آیین نامه دورکاری کارکنان این دانشگاه به زودی نهایی می شود، گفت: امیدوارم این آیین نامه به عنوان یک دستورالعمل جامع و مانع بتواند راهنمای خوبی برای فعالیت کارکنان دانشگاه در آینده باشد.

- معاون اداری مالی دانشگاه تهران با بیان اینکه آیین نامه دورکاری کارکنان این دانشگاه به زودی نهایی می شود، گفت: امیدوارم این آیین نامه به عنوان یک دستورالعمل جامع و مانع بتواند راهنمای خوبی برای فعالیت کارکنان دانشگاه در آینده باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سعید یزدانی در دومین جلسه شورای دانشگاه تهران در سال 1400 به موضوع تدوین آیین نامه دورکاری کارکنان این دانشگاه اشاره کرد و گفت: دورکاری، فارغ از بحث اپیدمی کرونا از سالیان دور مورد توجه بوده و در کشورهای مختلف اجرا می شده است اما براساس آیین نامه های موجود، دورکاری در نظام اداری دانشگاه ما ممنوع بوده است.

وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به اهمیت و مزایای دورکاری ، تدوین آیین نامه جامع دورکاری در دستور کار معاونت اداری مالی دانشگاه تهران قرار گرفته و این آیین نامه به زودی نهایی و برای تصویب به هیأت رییسه و هیأت امنای دانشگاه ارائه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین نامه دورکاری در دانشگاه تهران به زودی نهایی می شود

آیین نامه دورکاری در دانشگاه تهران به زودی نهایی می شود