مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 07:252021-05-31ورزشي

پرتابگر پارالمپیکی: برای کسب طلا در توکیو تلاش می کنم


پرتابگر نیزه پس از قرار گرفتن در لیست نفرات اعزامی به پارالمپیک توکیو، گفت: به سختی تمرین می کنم تا در پرتاب نیزه علاوه بر کسب طلا، رکوردشکنی نیز داشته باشم.

- پرتابگر نیزه پس از قرار گرفتن در لیست نفرات اعزامی به پارالمپیک توکیو، گفت: به سختی تمرین می کنم تا در پرتاب نیزه علاوه بر کسب طلا، رکوردشکنی نیز داشته باشم.

امان الله پاپی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: از 30 فروردین که تمرینات خود را در پرتاب نیزه با حمایت فدراسیون جانبازان و معلولان و کمیته ملی پارالمپیک در کیش آعاز کردم، تلاشم کسب بهترین نتیجه در آخرین مرحله رکوردگیری دوومیدانی و قرار گرفتن در لیست نفرات اعزامی به توکیو بود، هر چند در تهران به دلیل تغییرات آب و هوایی و فشردگی تمرینات در کیش به رکوردی که انتظار داشتم، دست پیدا نکردم، اما عملکردم راضی کننده بود و با ثبت رکورد 49 متر و 24 سانتی متر بیشتر از رکورد ورودی تیم ملی که (46 متر و 49سانتی متر بود) توانستم برای نخستین بار در بازیهای پارالمپیک توکیو حضور پیدا کنم.

وی گفت: در حال حاضر تمریناتم را به گونه ای برنامه ریزی کرده ام که اگر مشکلی پیش نیاید بهترین رکورد (حداقل بالای 50 متر) را در پرتاب نیزه به ثبت برسانم و علاوه بر کسب مدال طلا در پارالمپیک توکیو رکوردشکنی نیز داشته باشم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرتابگر پارالمپیکی: برای کسب طلا در توکیو تلاش می کنم

پرتابگر پارالمپیکی: برای کسب طلا در توکیو تلاش می کنم