مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 09:152021-05-31سياسي

ورود سازمان جهانی صلیب سرخ به رفع مشکلات اتباع خارجی یزد


مدیر کل دفتر امور اتباع استانداری یزد خواستار تجهیز و تامین مالی و تسریع برخی از اقدامات به اهتمام حمایت های مادی و معنوی سازمان جهانی صلیب سرخ شد.

- ایسنا/یزد مدیر کل دفتر امور اتباع استانداری یزد خواستار تجهیز و تامین مالی و تسریع برخی از اقدامات به اهتمام حمایت های مادی و معنوی سازمان جهانی صلیب سرخ شد.

سعید پرویزی در نشستی که با حضور دنیل مونوس روخاس رییس نمایندگی کمیته بین المللی صلیب سرخ در ایران به میزبانی اداره کل امور اتباع یزد برگزار شد، با بیان این که در خصوص آموزش اتباع نیازمند توزیع بسته های فرهنگی هستیم، اظهار کرد: برای آموزش اتباع خارجی و نحوه تعامل با مهاجران ایرانی و تکالیف شهروندی و همچنین تقویت همزیستی مسالمت آمیز اتباع ایرانی و خارجی در استان، نیازمند حمایت سازمان صلیب سرخ هستیم.

وی با بیان این که امروزه اتباع دچار آسیب های اجتماعی متعددی هستند، تصریح کرد: تقاضا داریم که برخی از اتباع خارجی، گروه های داوطلبی متشکل از همنوعان خودشان را آموزش بدهند تا بتوانیم از پتانسیل خود اتباع برای آموزش آن ها استفاده کنیم و پیام آوران سلامت و آموزش و فرهنگ در قالب این گروه ها باشیم.

این مسئول افزود: برگزاری دوره های آموزشی ویژه کارکنان و آموزش مسائلی مانند حقوق بشر و و حقوق بین الملل را نیز از سازمان صلیب سرخ تق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود سازمان جهانی صلیب سرخ به رفع مشکلات اتباع خارجی یزد

ورود سازمان جهانی صلیب سرخ به رفع مشکلات اتباع خارجی یزد