مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 10:302021-05-31سياسي

سامانه امدادخواهی ناشنوایان در یزد رونمایی شد


رییس سازمان اورژانس استان یزد از راه اندازی سامانه ارتباطی امدادخواهی ناشنوایان برای درخواست خدمات فوریت های پزشکی در استان یزد خبر داد.

- ، احمد دهقان، ظهر دوشنبه در مراسم رونمایی از سامانه امدادخواهی ناشنوایان استان یزد اظهار داشت: دسترسی به خدمات اورژانس پیش بیمارستانی برای همه افراد جامعه امری بسیار ضروری است که متأسفانه در این زمینه برخی از گروه های جامعه مغفول مانده اند.

وی افزود: یکی از این گروه ها، افراد ناشنوا و کم شنوا هستند که به دلیل عدم امکان برقراری تماس تلفنی صوتی با مرکز پیام 115 برای امدادخواهی دچار مشکل هستند.

رییس سازمان اورژانس استان یزد عنوان کرد: به همین دلیل سامانه امدادخواهی ناشنوایان با پیش شماره 10001151000115 در نظر گرفته شده که بتوانند از طریق این شماره، امدادخواهی خود را با ارسال پیامک اعلام کنند.

دهقان بیان کرد: بلافاصله پس از دریافت درخواست کمک از سوی ناشنوایان، آمبولانس توسط واحد دیسپچ برای مددجویان اعزام می شود.

وی افزود: 1790 شماره موبایل در سامانه امدادخواهی ناشنوایان ثبت شده و افراد ناشنوا و کم شنوا از طریق شماره های معرفی شده توسط بهزیستی می توانند در صورت بروز فوریت های پزشکی، امدادخواهی خود را ثبت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه امدادخواهی ناشنوایان در یزد رونمایی شد

سامانه امدادخواهی ناشنوایان در یزد رونمایی شد